5 fontos dolog az ügyféltől

Autómentés

5 fontos dolog amit az autószállító vállalkozónak tudnia kell az ügyféltől a megbízás jóváhagyása elött. Sokszor előfordult már hogy az ügyfelek árajánlatot kérnék es szó szerint harapó fogóval kell kihúzni
belőlük hogy mit hol hova es mikor szeretne szállítani. Néha már én érzem kellemetlenül magamat a
sok kérdezősködés miatt mert sokak szerint tudnom kellene a válaszokat.

1. Honnan kellene az autót(kat) szállítani?( város, irányítószám)?

  • Ez a kérdés elég fontos mert nem elég csak annyit mondani hogy Németországban mert az
    elég nagy. Fuvarjaink állatába előre megtervezett módon történik és fontos hogy a
    szállítandó autókat felrakó és lerakó helyeit logikusan megtudjuk szervezni. Általában 1
    autószállító szerelvényre 3 személyautónak van hely. Amikor több autót kell szállítani Európa országain belül azt nemzetközi autószállításnak hívjuk.

2. Mi a szállítandó autó tipusa?

  • Ennél a kérdésnél sokszor kapom válasznak hogy, személyautó. Ennyi információ sajnos nem
    elég mert 800kg-2500kg-ig lehetne kategorizálni őket. Ha annyit mondd, hogy egy golf, q7 .
    Akkor mar tudni fogom hogy súlyba hova tudok neki helyet csinálni. A kisautószallitokra
    nagyon jellemző a túlsúly probléma amit a hatóságok nem ingazán díjaznak . Ezért kell
    minden pontos adatot tudunk, hogy úgy tervezzünk minden utat hogy a lehető
    legkockazatmentesen.

3. Hova kellene szállítani az autót (kat) ?

  • Sajnos az hogy haza vagy Magyarországra válaszként sajnos itt sem jó. Pontos lerakó címre
    van szükségünk, hogy fix arat tudjunk mondani. Van amikor változik a lerakó szállítás közben
    amivel nincs is probléma nyilván ilyenkor a többlet kilométer felszámolásra kerül és az
    ügyféllel előre egyeztetjük.

4. Kereskedőnél vagy magánszemélynél van a felrakó?

  • Ez az előző kérdésekhez kepést mar részlet kérdés de mégis fontos (nekünk). Az autó szállítok
    tachograf menetíró készülékkel vannak felszerelve amit kötelező használni. Itt van munkaidő,
    vezetési idő, pihenőidő stb amik korlátozottak ha lejár az idő akkor megkell állni aludni. Ezért
    fontos előre terveznünk hogy a kereskedés bezár 16 órákkor akkor mar nem megyünk oda
    15:55kor mert elfog küldeni es nem találunk biztonságos parkolót.

5. Mennyire sürgős az autó(k) szállítása ügyfél részére?

  • Itt általában a legsürgősebb eset az autómentés szokott lenni amikor a család lerobban es
    haza kell szállítani őket ez azonnal indulós. Van 1-max 2 heten belül ráér hazahozni csak ne
    kelljen teli árat fizetni. Es van akinek bármikor jó amikor arra járunk csak nagyon olcsó legyen
    visszfuvarban. Ez logisztikailag fontos kérdés hogy a szállítandó autókat időben és
    technikailag hogy rakjuk össze, hogy időben és szabályosan tudjunk közlekedni.

Leave a Replay

Scroll to Top